S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

KONTAKTY

S D S, s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
tel: +420 777 874 187
fax: +420 325 595 669
kontakt@sds-group.cz
GPS : 50°9'15.85"N; 14°59'4.68"E

» Reklamace a vrácení zboží

Reklamace zboží

Reklamační řád určuje doporučený (nikoliv povinný) způsob reklamace zboží. Tomuto reklamačnímu řádu jsou nadřazeny platné a účinné obecně závazné předpisy a to zejména obchodní zákoník a zákon na ochranu spotřebitele.

Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol.

Preferujeme zaslání reklamovaného zboží prostřednictvím partnerské sítě Zásilkovna. Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s reklamovaným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit reklamační protokol. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce. Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Kontaktujte nás a my Vám sdělíme NÁVRATOVÝ KÓD, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama. 

Když Vám způsob reklamace přes zásilkovnu nevyhovuje, zboží můžete vrátit jiným vhodným způsobem, např. zaslat doporučeným dopisem (povolený rozměr 35x50x5 cm max. 2kg) těžší  zásilky obyčejným balíkem. Pokud zvolíte jiný zbůsob zaslání bude vám po uznání reklamace proplacena cena poštovného za dop. dopis nebo obyčejný balík.

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 

 

 

Vrácení zboží

Při vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě prosím použite tento formulář případně kopii faktury. Z druhé strany faktury prosím nezapomeňte uvést číslo Vašeho účtu. Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Zásilky zaslané na dobírku nemůžeme převzít.

Zboží nám poštete zpět na adresu expedičního skladu:

SDS s.r.o.

Lázeňská 826

289 12  Sadská

 


Pokud se pro vrácení zboží v zákonné 14 denní lhůtě rozhodnete využít sítě Zásilkovna, můžete využít postup jako u reklamovaného zboží. V tomto případě Vám od vracené kupní ceny bude odečtena částka 59 Kč za dopravu zboží od Vás k nám.

Klikněte na následující odkaz a vyplňte požadované údaje: http://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/bIpUManfpB Na zadaný e-mail Vám přijde štítek pro označení balíčku s vraceným zbožím. Dovnitř zásilky prosím nezapomeňte přiložit tento formulář pro odstoupení od smlouvy. Balík pak odnesete na libovolnou pobočku zásilkovny. Dopravu v tomto případě platí příjemce a Vám bude následně odečtena z vracené částky.

Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, stačí pokud údaje z reklamačního protokolu napíšete na papír a přiložíte k reklamovanému zboží. V tomto případě nemusíte klikat na výše uvedený odkaz pro vytvoření štítku. Kontaktujte nás a my Vám sdělíme NÁVRATOVÝ KÓD, který nahlásíte při podeji zásilky v Zásilkovně. Žádnou adresu na zásilku nemusíte již vyplňovat, obsluha si štítek vytiskne sama.

Seznam poboček s adresami a otvírací dobou najdete zde (http://www.zasilkovna.cz/pobocky)

MzkxYjk